HeRo
Starter

8 godzin nagrań w postaci pigułek wiedzy.
Nagrania są bazą do sesji warsztaowych. Możesz z nich korzystać na urządzeniach mobilnych.w dowolnym miejscu i czasie.

8 godzin spotkań na żywo.
Każde w formule warsztatów i sesji mentoringowych, podczas których weźmiesz udział w ćwiczeniach i zadasz pytania prowadzącym.

4 workbooki do pracy własnej.
Materiały do pracy własnej, które dostarczą solidną porcję wiedzy o świecie HR.
4-tygodniowy kurs dla każdego, kto marzy o pracy w HR i potrzebuje solidnych wskazówek na start.
Zastanawiasz się, czy to dla Ciebie?
Czego nauczysz się w HeRo Starter.
W zaledwie 4 tygodnie odkryjesz, czym jest szeroko rozumiany HR oraz jak wygląda praca w tym dziale. Nazwiesz swoje kompetencje oraz dopasujesz je do wymagań ogłoszeń o pracę. Dowiesz się, jak myślą i działają rekruterzy oraz na co zwracają uwagę szukając ludzi do swoich zespołów. W rezultacie przygotujesz się do wyjścia na rynek i zaczniesz aktywnie działać w celu zdobycia wymarzonej pracy w HR.
Marzysz o pracy w HR, ale nie masz doświadczenia?
Raczkujesz w HRach - kadry, płace lub rekrutacje?
Brzmi znajomo?
Dołącz do HeRo Starter!
Co znajdziesz w kursie

Moduł I
Marzenia o pracy w HR kontra rzeczywistość.
Odkryjesz możliwości rozwoju w HR, zrozumiesz na czym polega praca HRowca oraz wybierzesz idealny dla siebie kierunek. Poznasz oczekiwania i perspektywę tzw. biznesu oraz dowiesz się co robić, by Twoja praca zyskała aprobatę managerów i zarządu.

Moduł II
Odkryj swój potencjał i pokaż go rekruterom.
Poznasz przekonania, które ograniczają Cię w drodze do wymarzonej pracy w HR. Odkryjesz na czym się skupić, gdy nie masz doświadczenia w HR oraz nauczysz się mówić o swoich kompetencjach w przekonujący sposób.

Moduł III
Najlepsze wskazówki dotyczące pisania CV.
Nauczysz się unikać powszechnych błędów popełnianych przy pisaniu CV, które odstraszają i powodują, że nikt nie zaprasza Cię na rozmowę. Stworzysz CV idealnie dopasowane do oferty pracy, które przyciągnie i zatrzyma uwagę rekrutera na dłużej. A wszystko po to, by zdobyć wymarzoną pracę w dziale HR!

Moduł IV
Odśwież profil na LinkedIn i przygotuj się do rozmowy rekrutacyjnej.
Otrzymasz wskazówki, dzięki którym stworzysz lub odświeżysz swój profil zawodowy na LinkedIn oraz staniesz się świadomym użytkownikiem serwisu. Dowiesz się, w jaki sposób przygotować się do spotkania z rekruterem, by zwiększyć szanse na przejście do kolejnego etapu rekrutacji lub otrzymanie wymarzonej pracy.